Ondanks de hoge kwaliteit van onze producten en systemen kan een installatie op enig moment service nodig hebben, bijvoorbeeld als zich een storing voordoet. Dat is vervelend, want in de meeste gevallen wordt dan geen energie opgewekt.
Als een probleem met het zon-pv systeem niet tijdig wordt opgemerkt, kan dat dus veel opbrengst schelen. Om dit te voorkomen kunt u een onderhoudscontract afsluiten.
Heeft u geen onderhoudscontract, dan kunt u via de aangesloten monitoring het systeem in de gaten houden en een eventuele afwijking of storing opmerken. U ontvangt dan vaak een bericht per e-mail met een storingsmelding. Daarnaast kan het zijn dat het rode of gele lampje op de omvormer gaat branden, of dat de omvormer geheel is uitgeschakeld.
Een servicevraag of storing kunt u aan ons doorgeven via ons online formulier. Dit kan uiteraard ook buiten kantooruren of in het weekend. In verband met de aanhoudende drukte duurt het momenteel wat langer voordat u een reactie ontvangt. We doen ons uiterste best om u zo snel als mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor uw begrip!
Hierbij wordt uw installatie aangesloten op het internet en aangemeld op het monitoring-portal.
Na aansluiten en aanmelden houden wij uw systeem 24 uur per dag in de gaten.
Storingen worden verholpen op factuurbasis.
Dit pakket is vergelijkbaar met het Pro-pakket, maar heeft een paar extra voordelen.
Hiermee wordt de veiligheid en opbrengst van het systeem bewaakt.